TRÖTT

Vad har jag för liv egentilgen? Det ända jag har gjort sedan jag kom hem från stan (halv 7) är att jag ha suttit här och nördat. Jag som sa till mig själv att jag skulle plugga kemi, men ingeting gjort (?) men vem fan orkar plugga på en fredag ändå. Så jag får ta igen det imorgon och på söndag. Och jag har kemi prov på tisdag och jag kan inte ett skit =/ Men nu känner jag mig rätt trött, vill gå och sova! Men eftersom jag ska till hassela imorgon tidigt, så kan jag inte sova ut imorgon heller, suck. Men nu kom jag på, frida skulle ringa mig. Hon lär ju göra det snart så efter vi har pratat så ska jag bums i sängen!

[email protected]


Kommentarer
Postat av: s

svar: ja ska bli as skönt :)

jobbigt att plugga :P

2008-02-22 @ 22:36:59
URL: http://enchantings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0