2008

Vaknade för en halv timma sedan, halv 1, så jävla trött. Skulle kunna sovit mer. Idag så ska jag vara med frida, och fråga mig inte vad vi ska hitta på, kanske kolla på OC elr nått. :) Slö dag, eftersom typ inget är öppte, tror ja (?) Men nu är jag hungrig, ska ta och käka frukost nu. PUSSAR
-
Medans jag käkade frukost så pratade jag med frida i telefon. Och vi bestämde att jag skulle åka till henne och umgås :) Tog bussen, och vi bestämde oss för att gå en promenad. Så vi traskade ner först mot gulhusen, in på konsum och stog där och drygade i ungefär 15 minuter, träffade även lina där, sedan gick vi mot lillhällom, upp mot österro, typ in på nån gata och sedan så hem till frida. När vi om hem så satt vi i gång en film, High school musical 2. Vid halv 7 tog jag bussen hem, och satt mig framför tv och kollade på förra avsnittet av andra avenyn och nu sitter jag här. Ikväll blir det bara sitta vid datan och packa ja, har ju badmintonläger imorgon i sporthallen kl 9, jag pallar inte att kliva upp kl 8 ;/ Men om man vill träna måste man.. Men om 15 minuter är det andra avenyn igen, ska ta och kika på det. bye suckers!  - Bilder från idag kommer sedan/imorgon...
-
Nu sitter jag här och väntar på att frida ska ringa mig. För typ en halvtimma sedan så hon att hon skulle ringa, min drygunge vettu ;) När hon ringer så ska hon hjälpa mig att packa tills imorgon, och sedan ska jag sova. Kanske lite tidigt, men måste klivia upp 8 när man egentilgen vill kliva upp 11-12. KOM TILL SPORTHALLEN IMORGON MELLAN 9-4 TYP, BEE THERE! :D Men måste packa nu, puss på magen!
-
Nu sitter jag här och pratar med frida i telefon. Nu har vi fått med oss 2 st till sporthallen imorgon, dani och oscar. MEN DU FÅR JU OCKSÅ KOMMA FFS! Men nu orkar jag fan itne skriva mer, pussar!

 
  /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0