BADMINTONLÄGER

Dagen började med att jag klev upp kl halv 8, fixade mig och åt. Vid tjugo i 8 så hämtade frida mig och vi åkte till sporthallen.. Där så började vi slå lite, gjorde nå övningar och skit.. Vid 11 gick vi och duschade och sedan så gick vi och åt, spagetti och kötfärssås. Sedan så gick vi tillbaka till sporthallen och gick till dani, oscar och linus som spelade pingis. Haha, snyggfrida spelade mot dani, hon äger (Y). Sedan vid 1 så började vi igen, övningar och matcher.. Efter ett tag så vare paus i ungeför 40 minuter, drygade med dani, oscar och linus. Dom trodde inte på att en tjej, var en tjej vid namnet ÅSA, fast hon ser ut som en kille.. haha, men roligt vare iaf :) Sedan så fortsatt vi och spela, och vi slutade vid ungefär 10 i 4. Sedan dess har jag bara suttit här och nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsch! puss.
-
Duscht, datan, tv, duscht, datan, tv osv..
Det är det ändra jag har gjort sedan jag kom hem. Jävligt trött är man också, och imorgon måste man kliva upp samma tid ;/ men nu ska jag satt mig framför tv en stund, pussar!

 /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0