DANCING IN THE DARK

Igår så webbade jag med lorry en stund och sedan kom frida och vi kollade på film, en mamma och tre systrar bra film. Efter film så satt vi bara vi datan och nördade. Gick och la oss runt 1-halv2. Imorse vaknade jag kl 12 och då säger frida att hon vaknade 11 och att hon inte ville väcka mig ;o Men jag hoppade in i duschen, och sedan fikade vi. Klockan 2 skulle vi sälja bingolottor på hemköp, så stack dit och sålde 4 st på 2 timmar, jippi (?) Runt 4 så åkte jag och family till kinaresturang och åt, gott :) Sedan skjuade pappa ner mig till IP där frida, ronja, tobbe och hans kompisar skulle åka skriskor, själv pallade jag inte att åka. Efter en timma elr nått så gick jag och frida hem till henne, drygade lite vid datan och sedan satt vi igång en film, Daddy Day Camp. Vid 10 kommer pappa och hämtar mig och sedan dess har jag bara suttit här och ska snart gå ochlägga mig tror jag, god natt och pussar.

 /sarasamardzic

Filen du valde är ingen giltig bildfil. Filtyperna JPG och GIF stöds.  MEN VAFAN!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0