EWELINA RENSTRÖM

Igår så vare skola som vanligt, på idrotten så spelade vi handboll, det funkar iaf.. Efter skolan så åkte jag på stan med ewelinababe. Typ kikade lite och ewe köpte ett par jeans och en adiads kofta. När vi kom hem så hakade vi grönsaker eftersom vi skulle mumsa i oss tacos. Vi åt och sedan satt vi oss vi datan och drygade tills typ 8 och då gick vi till hemköp och köpte dipp. Gick hem, och på vägen hem så gick vi över isen, först ramlade ewe engång och sen båda två och sedan jag, haha fan vad vi garvade! Gick hem och kollade på let dance och åt tacoschips. Sedan så drygade vi vid datan till typ 12 och vi somnade runt halv 1 kanske.

Imorse vakande jag runt halv 11 av att ewe låg och "rapade". Var fortfarande trött fast vi somnade efter 12 nångång, men aja. Klev upp åt frukost och sedan fixade vi oss. Runt 1 så åkte jag, ewe, louise och papi till birsta. Kollade på mobil, men det blev ingen idag. Men ska dit imorgon ist. Sedan så åkte vi hem till mig och kollade på "tre systra och en mamma" och sedan åkte ewe och louise hem. Sedan dess har jag ätit, och bara suttit här, ska egentilgen plugga men jag gör det innan jag ska sova, roligt liv (?) not.. HEJDÅ PUSSAR!

  /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0