FILM OCH GODIS

Idag så vaknade jag vid halv 10, duschade, åt och fixade mig. Det var meningen att jag, frida och dani skulle ta 12 bussen in till stan, men frida han typ inte med den och skit. Så då skulle vi ta halv 1 bussen, och innan ringer jag frida och frågar vart hon är, hon sa att hon fick skjus in till stan. Jag klev iaf på bussen, träffade dani och sedan ringe jag frida när jag var på bussen, frågar vart hon var, nej, hon hade inte åkt än. Men jag och dani gick in till hemköp och väntade på frida. Efter typ en halvtimma ringer vi henne och hon säger att hon sitter på bussen och är vid stan nu, jaha (?) ;) Vi gick ut till busshållsplatsen, träffade henne och sedan så började vi kika runt, köpte en typ tröja med "högkjol". Men vi gick bara runt och runt, käkade på donken igen, suck.. Men vid kvart över 4 tog vi bussen hem, elr jag och frida tog bussen till hemköp i granlo och hyrde film och köpte godis. Och sedan åkte frida hem och jag till mig. Och nu sitter jag här, ska snart till frida, vid 6 ungefär och kolla på film :) Skriver sedan, pussar!
-
Efter jag skrev sist så åkte jag till frida, satt i hennes rum och lyssnade på musik och käkade godis. Efter en stund så åkte vi till Tilda där Lina även vara. Vi nördade först data, och sedan satt jag igång filmen vi hade hyrt, och det var fan bara jag mest som såg den, typ tilda och frida nån gång då och då, onödigt att hyra då..  Men käkade popcorn, och kollade på filmen 1 timma ungefär, och sedan blev det tråkigt för att det var en skräkis, men det hänte INGETING läskigt, så jag satt mig vid data med dom andra och typ 5-10 minuter efter så kom allt det läskiga typ, tacktack ;o haha! Men vi satt vi datan och knäppte kort och drygade, sedan så gick vi ut en stund och hade trevligt :) Men gick in sedan och kollade på nått på tv och sedan hämtade pappa mig och lina. När jag kom hem så satt jag mig här, som vanligt.. Men jag ska dra och sova typ nu, god natt och pussar!

 /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0