FREDAG

Skola som vanligt, men otroligt roligt på lunchen! Jag, frida, tony och linnea stack ner till cafeterian och där bad vi Filippo (?) att höja musiken osv. Och sedan kom det den dära heeeeyyy heeyy babe oh aah -låten och fyfan vad vi sjung, så jävla roligt. Sedan kom typ louise och ewe och hon äger på armbrytning , förfan! Sedan kom det folk och vi åker ut alla. Efter skolan så åkte jag till stan med lorry och frida, gick runt och kikade. Runt halv 5 var jag hemma, kollade på tv på simpson och sedan så somnade jag och sov i en halvtimma ungefär. När jag vakande jag satt jag mig här vid datan och har suttit här sedan dess. Family är borta, så är ensam hemma och frida ska komma och göra mig sällskap och sova här. Men nu ska jag webba med lorry, så pussar!

   /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0