INTE ETT JÄVLA SKIT

Idag så vaknade jag runt 10, och satt mig och kollade på tv. Sedan så tänkte jag gå och lämna tillbaka filmen vi hyrde igår, men det snöade och blåste så jag orkade inte, satt mig vid datan ist. Men efter ett tag så skulle mami och papi gå till hemköp och då bad dom mig och dario följa med. Först tvekade vi, men sedan så övertalade som oss. Så vi gick till hemköp lämnade tillbaka filmen, och handlade lite. När jag kom hem, så satt jag mig vid datan, tv och sedan så åt vi, mums :) Efter jag hade ätit satt jag mig här igen, sedan så duschade jag och sedan hamnade jag här igen, haha. Har nyss pratat med frida i telefon och strax ska jag kolla på andra avenyn och käka choklad, mmmm marabooou. PUSSAR!

skolan imorgon ;/ fyfan, vad jag hatare!


 /sarasamardzic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0