NY MOBIL

idag så vaknade jag efter 10 ungefär, kikade lite på tv och sedan duschade jag. Efter jag hade duschat så fixade jag mig, åt osv. Vid 12 åkte jag, papi och dario till elgiganten. Inne på elgiganten så ser vi en att det är typ 2 mobiler och få abonemang på ena, och eftersom vi ändå skulle förlänga pappas abonemang och pappa ville också ha en ny mobil så köpt vi 2 mobiler för 1 kr + minneskort, nice :) Sedan skulle jag egenligen vara med linnea men hon kunde inte så då åkte jag hem, fixade med mobilen och pluggade. Åt middag runt halv 5 och sedan dess har jag suttit här och nu ska dario ha datan ett tag. HEJDÅ PUSS!

 /sarasamardzic

Kommentarer
Postat av: Lina

vad köpte din pappa för mobil då?:D

2008-01-21 @ 17:55:26
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0