PEACE

Idag så vaknade jag vid kvart i 11, åt och nu sitter jag här som vanligt.. Men jag ska ta och fixa mig snart, så jag är klar. För ska på birsta elr stan med mami, emelie och hennes mamma. Och ikväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska vara med frida och ewe och kolla på nån film, myspys! Men skirver sedan, pussar
-
Nu sitter man här och skriver också råkar med trycka ner rutan, lyckat (?)
Men iaf, så var jag på stan med emelie, mami och hennes mamma. Hittade ett par skit snygg jeans med det fanns inte min stolek så ska kolla nästa vecka om det finns. Men vi gick runt, käkade på donken och så köpte jag och emelie ett varsin linne och troser. Men efter typ 4 timmar, så lessnade vi och vi åkte hem till mig, kollade på tv och fikade. Sedan när emelie skulle åka hem så fick jag skjus av dom till ewelina, riktigt snällt :) Var hos ewe, sedan kom louise och frida, och så startade vi filmen, IAM LEGEND, den har inte kommit ut på bio än, nannanan (Y) Men skit bra film, fan vad ewe och frida grinade, haha! Efter film så satt vi och drygade vi datan och knäppte kort, och sedan så åkte jag hem och sedan dess har jag bara suttit här och pratar i telefon med frida. Men nu ska jag sova, godnatt puss!

  / sarasamardzic

Nu känner jag att jag vill ha tillbaka dom 2 senaste dagarna.
 Men man liksom hade nått att göra på dagarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0