SNYGGING

Idag så vaknade jag, fixade mig och åt frukost. Åkte till skolan vid 10 i 8,  och var på skolan runt 5 över. Först på morgonen skulle vi ha slöjd, men efter typ 15 minuter hade inte våran slöjdlärare kommit än så vi stack till personalrummet och frågade om hon var här idag, men nej tydligen. Det hade stått en lapp redan igår att hon var sjuk, så vi kunde ha haft sovmorgon suck. Lärarna kan väl berätta att hon var sjuk elr (?) Men iaf dagen flöt på och slutade 5 minuter tidgare, wow först gången på grånkans lektioner. Men jag och emelie lyckade ändå miss bussen, så vi fick vänta en kvart men vi stog och pratade och hade trevligt medans. När jag kom hem så gjorde jag mat, potatisbullar (Y) och sedan vare bara att träna. Och nu har jag precis duschat och ska snart gå och torka håret och plugga lite skit. PUSSAR!


det går inte att lägga in nån bild ? aja, försöker sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0