TRÄNINGSVÄRK

idag så dagen precis ut som igår, klev upp halv 8, åt och fixade mig. Runt halv 9 åkte vi och hämtade frida och sedan åkte vi till sporthallen, dagen började som vanligt, fick spela med åsa, jippi (?) man vet fan inte om hon är tjej elr kille.. Efter lunchen var allt typ bara slö, spelade lagtävling, va med jennifer, emelie, tobbe och åsa och vi kom sist.. Och efter den dära tävlingen så satt man bara åt och bananer resten av dagen, roligt? Innan jag åkte hem så åkte jag på stan med frida och hennes mamma en stund. Efter jag varit där så åkte jag hem, åt sov duschade tvn datan osv.. Men jag orkar fan ingeting, har så jävla träningsvärk, i armarna, rumpan, låren och vaden. Men nu ska jag loda vi msn, lunar och bilddagboken. Puss på rumpan!

om jag hittar nåra bilder från dom 2 senaste dagarna så läggar jag in nåra här och på bilddagboken;
http://sarasamardzic.bilddagboken.se/

-
Har suttit här och loda hela kvällen nästan. Pratade med frida i telefon också, mys!
Juste, de jag skrev här upp, om badmintonlägret och så, kankse ni trodde att jag tyckte det var tråkigt,  men det var det inte, det var roligt fast man bara satt och slöade. Men imorgon blir det stan elr birsta med mami, emelie och hennes mamma :) PUSSAR


 /sarasamardzic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0