1JUNI

Hej, sitter hos ewelina nu, vi ska ta bussen till mig snart och där ska vi sova. Idag så åkte jag in på stan med ewe, frida, louise, sarah, ronja , tilda och linnea. Kollade runt och jag handlade lite saker till kroatien, bla solglasögon, en klänning, bikini (underdel) mer med. Kan kanske knäppa kort på det sedan, så får vi se :) Åkte hem från stan vid halv 5 och då följde ewelina och louise med mig hem, och hos mig satt vi lite vid datan, käkade och sedan tog vi dessen till ip och kollade på fotboll. Klockan 8 var fotbollen slut och jag, frida och ewelina gick hem. Ewelina och jag gick till ewelina där vi är just nu =) Imorgon blir det gatufesten med brudarna, rikgit roligt !

Men nu ska jag gå, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0