2 JUNI

Nu känner jag mig som en iditot som inte skriver, förlåt :O

Hej, igår så klev jag och ewelina upp 11. Jag hoppade in i duschen och ewelina fixade sig. När jag var klar, så kom carro och louise och vi fixade oss ännu mer. Nångång vid 2-halv 3 åkte vi in till stan och träffade nåra andra brudar, vi kollade och bara drygade. Sedan gick vi till donken och nåra köpte glass och sedan när vi skulle ta bussen hem från stan för att åka hem och äta, så har jag tappat bort min mobil. Frida ringde till den och då var det en tjej från donken som svarade och sa att den var där och att jag kunde hämta den osv, så det var ju tur. Men innan så åkte jag och louise hem och käkade och sedan tog vi 6 bussen till stan igen, hämtade min mobil och träffade resten av folket. Gick till tivolit och runt massa och träffade annat folk, käkade glass, åkte karuseller och allt sånt, rikgit roligt. =) Runt 12 tiden kom pappa och hämtade mig, sarah, ewelina och louise och skjusade hem oss och jag gick och la mig.

Imorse vaknade jag vid 11, pratade lite med lina i telefon och nu sitter jag här. Vill in på stan idag och åka nån karusell eftersom köpt 10åkbandsak och då vill jag åka, men jag vet inte med vem jag ska åka in med, få väll höra med nån :)

Bilder kommer också, ska bara käka fruskot innan, hörs snart pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0