3 JUNI

Hej, åkte in på stan med louise och där träffade vi elin, melinda och nåra andra. Vi bestämde oss för åka break dance, så dom köpte biljetter och vi hoppade på den, och den åkte serriös värsta länge, och jag hade svin ont i huvdet efter och skit. Och efter nåra minuter ville elin åka virvellvinden(stavning) , så jag fick åka med henne och jag ångrade att jag gjorde det. För jag fick åka hem för jag hade svin ont i huvudet, jag som inte brukar få så jävla ont i huve ;o När jag kom hem så gick jag och la mig och sov i en halvtimma, rikigt skönt! Klev sedan upp, och louise kom och vi käkade mat. Och nu sitter jag här och louise spelar kort med min bror. Ska strax åka och hämta frida och sedan ska vi åka och hyra film, sedan ska kolla på filmen hos frida och bara ta det lugnt, mys :)

Men nu ska jag åka och hyra film, pusshej

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0