5 JUNI

Igår så kom frida till mig och vi började med att pumpa hennes cykel och sedan cyklade vi till jennifer i granloholm. När vi kom till jennifer så skulle vi och emmelie på ica, men när vi var på väg så vände vi tillbaka till jennifer och tog cyklarna och cyklade ner till hemköp i granlo ist. Köpte lite gosaker på hemköp och sedan cyklade vi till frida.s, där även lina var, och där satt vi och väntade på jennifer (för hon skulle hem en snabbis). När hon kom, så satte vi igång en skräckis, apartment 1303 heter den. Alla satt typ och skrek, haha runt 11 så cyklade jag hem och när jag kom hem så kollade jag på csi med bror och sedan gick jag och la mig i sängen, men då kunde jag inte sova för att jag hörde Petter ända från stan, buhu jag vill också se han, åh :( Men efter ett tag somnade jag.
 
Imorse vaknade jag runt 11, klev upp och kollade lite på tv, käkade sedan frukost. Sedan så bestämde vi (familjen) oss för att åka på birsta och handla lite. Så jag fixade mig och vid 1 åkte vi in på birsta. Kollade runt lite och det blev en del köpt också, bla 2 par skor, väska, en ny kamera och nå saker till, tror jag. Haha, men det mesta av sakerna är väll till kroatien. Åkte sedan hem i 10 minuter och sedan skjusade pappa mig till frida. Gjorde inte så mkt där, snackade, jag hämtade filmerna och sedan gick jag till bussen. Men efter som jag trodde det var vardag så trodde jag att den skulle gå halv, men tydligen inte. Så jag fick vänta på bussen i 40 minuter, inte lite lack jag blev. Aja när jag kom hem så började jag packa lite smått till kroatien ooch sedan blev det käk. Efter käket så packade jag lite till och sedan så hämtade frida mig och vi åkte till jennifer där frida.s och emmelie var. Vi satte igång en film, kommer inte ihåg vad den hete med nånting med 30 days iaf :) När filmen var slut så gick emmelie hem och vi andra gick till en lekpark och där snackade vi lite och så bara. Nångång vid 11 kom fridas mamma och hämtade oss och jag fick skjus hem och nu sitter jag här.

Torsdag:
    
Fredag:
   
Lördag:
  

Förlåt att jag lägger upp bilder så sent, men ibland så funkar det inte för mig eller är det nått annat i vägen! Men jag hoppas att ni blir lite gladare att jag iaf lägger upp bilder ;)

Men vi hörs imorgon iaf, godnatt puss

Kommentarer
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Desamma :)

2008-07-06 @ 00:28:39
URL: http://gauppivikt.blogg.se/
Postat av: silje helene

vad bra :) jo, det har jag, lite seg bara. :)

2008-07-06 @ 00:28:48
URL: http://siljehelene.blogg.se/
Postat av: JESSICA

söt blogg :)

2008-07-06 @ 09:20:54
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: JESSICA

söt blogg :)

2008-07-06 @ 09:20:54
URL: http://jessssiiicaa.blogg.se/
Postat av: silje helene

jo, dsm :)

2008-07-06 @ 12:22:56
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0