7 JUNI

Igår efter jag skrivit, så satte jag och lina igång Step up 2, sjukt bra film! Efter hämtade pappa mig, och när jag kom hem så satte jag mig vid datan, men eftersom datan laggade så fick jag stänga av den. Gick och la mig i sängen, läser nån bok och sedan somnade jag.

Imorse vaknade jag tidigare än vad jag brukar, suck. Klev upp, käkade frukost, satt vid datan ett tag, hoppade in i duschen och sedan så packad jag. När jag packat klar så fixade jag mig och sedan gick jag och mötte lina typ vid skolan och sedan gick vi till henne. Och sedan dess har vi bara suttit här, lagt in Fridas nya desgin också, kolla gärna ;) Nu blev jag sugen på en glass, magum classic , musms. Tror jag ska till konsum och köpa en!

Juste , inatt kl 4 åker jag till arlanda, och sedan kl 10 på morgonen så tar jag och bror flyget till kroatien, och då blir det inte mkt bloggande, tyvärr. Men jag kommer ju ha tillgång till en data lite då och då, faktiskt och plus att Lina är så snäll att hon skriver lite då och då också. Men jag skriver såklar ikväll och inatt innan jag åker och så, :)

Men nu ska jag springa till konsum och köpa glass, vi hörs puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0