BOSNIEN

Hej, just nu sitter jag hos min farbror. Har varit hos min kusnien i banja luka i en vecka och dar har vi gjort allt mojligt. Aja, det har varit regnat dom senaste 3 dagarna, medans det ar fint nu i sverige, suck :o men annars hare varit jattevarmt har ;) Men som tur var, var jag sjuk de dagarna ;) Men iaf jag maste fa mer farg, ar ingen brun , buhu :(( Men ska vara har i ungefar en vecka till och sedan aker vi till hvar, till min tremening bland annat och dar ska jag sola och bada det sista innan vi aker hem till sverige, fast jag vill stanna :/:/:/:/:(:( men jag vill saklart traffa alla , men vill anda stanna :o :D

Men nu ska jag vanta pa att mina kusiner kommer, vi hors puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0