SNART SÅ..

Hej, efter jag skrivt senast, så gick jag ner och mötte frida och vi gick vidare till konsum och träffade alex, carro, tilda och ewelina! :) Dom handlade lite goda saker och sedan gick vi till tilda. Hos tilda så drygade vi lite först och sedan så kollade vi på en film, som jag redan hade sett, typ haloween (?) eller hur det stavas. Sa hejdå till alla och runt 10 åkte jag hem och när jag kom hem packade jag klar det sista och nu sitter jag här. Ska strax gå och lägga mig och sedan ska jag upp om 3 timmar igen och åka till arlanda, sedan till kroatien.

Kanske skriver nått innan jag åker till arlanda annars blir bloggpaus nu ett tag till jag får en data och skriva på, antingen dröjer det ett tag eller så inte. Men nu ska jag inte slösa min tid på att sitta vid datan, utan sola, bada och ha roligt med min släkt!

VI SES OM ETT TAG, HA DET SÅ ROLIGT I SVERIGE, PUSS SÅ LÄNGE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0