EN VECKA KVAR

Hej, känner mig som en idiot som inte har skrivt nått, men datan har ju inte funkat, men ska ändå försöka skriva varje dag nu tills jag åker till kroatien om en vecka! =)

Igår vid 3 tiden åker jag pappa och bror till birsta för att kolla på kameror eftersom vi vill ha med oss till kroatien och bror gjorde sönder våran förra. Men i alla fall hittade nån som vi kanske ska köpa i veckan. Åkte sedan och hämtade mamma på jobbet och sedan hem och käkade mat. Sedan satte jag mig vid datan och efter ett tag bestämde jag med frida att jag skulle vara med henne, sarah, tilda, linnea och melinda. Tog bussen till bergsåker och träffade sarah och frida först och vi gick till frasses och väntade på melinda, tilda och linnea och när dom kom så köpte vi glass. Sedan så stack linnea för att hon hade tappat bort sin mobil och när vi var klar så letade vi henne och provade ringa till hennes mobil och svarade en gubbe och han sa att vi skulle komma och hämta den så jag tilda och melinda hämade den och sedan tillbaka till konsum för att sitta där och vänta på linnea, och efter ett tag kom hon. Då gick vi möt österro och typ vid nån gunga och snackade och så. Vid 11 kom pappa och hämtade mig och när jag kom hem så satte jag mig vid datan med den laggade så jag stängde av den och gick och la mig och sov.

Idag vaknade jag runt 11, typ käkade frukost och satt här. Ska snart in på stan med linnea, tilda, frida och sarah. Ska till kolla lite vad jag behöver till kroaiten och så ska vi fika och så, mys :)

Men tror jag ska börja fixa mig, ska ta bussen om en timma, hörs sen puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0