1 JUNI

Hej, gud vad varmt det är idag, så jävla skönt väder! Ialla fall efter jag skrivt sist, så fixade vi oss och sedan så tog jag och lina bussen och frida klev även på lite längre bort. Vi åkte in till stan och där letade vi jordgubbar, men det fanns ingenstans, buhu :( Så vi köpte glass ist och gick och satt oss vid ån. Satt där och käkade upp glassen och solade lite. Efter nån timme kommer elin och sanna och dom och frida stack och köpte lite saker och sedan tillbaka, och då satt vi där lite till. Efter 2 så gick jag och lina på själva stan och dom andra åkte hem. Kollade i lite affärer och sedan tog vi bussen hem till mig. Kollade lite på tv, käkade mat och spelade xbow. Lina åkte hem vid 20 över 7 och sen dess har jag bara suttit här. Kanske ska till bergsåker och vara med nåra vänner, men jag vet inte om jag orkar röra mig till bergsåker, tror jag stannar hemma. Imorgon är vi "lediga", elr vi ska egentligen städa och få 100 kr och sedan ska vi typ skänka som till Guatemala. Men läju bara dammsuga och sedan om det blir fint väder så åkte jag och lina in på sporthallen och badar :) Bilder från idag och igår kommer !


Kommentarer
Postat av: frida

ofta första juLi ? :O ;)

2008-06-02 @ 11:35:05
URL: http://ffridaelven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0