10 JUNI

Hej, först idag på skolan så skulle vi städa skåpen och ge tillbaka nyckel, gjorde det och sedan gick jag på engelskan och fick reda på mitt prov, 71/95. Sedan vid halv 11 så gick vi till kyrkan i spörengnet, snacka om blöt fast jag hade en plastpåse på huvudet, haha :) I kyrkan tränade vi till skolavslutningen i typ 3 timmar, och sedan runt halv 3 gick jag till lina. Hos lina gjorde vi inte mycket, tog sedan bussen in till stan och jag köpte underkläder och sedan stack vi hem till mig. När vi kom till mig, så käkade vi mat, satt vid datan osv. Sedan åkte lina och bror till lina och hämtade nåra grejer så medans så duschade jag och typ städe lite. Sen kom dom, och lina duschade och jag bara tog det lugnt. Nu sitter vi här, och hör en pappa sitta och tjata att jag ska ta på mig min sverigetröja och sitta och kolla på fotboll med han, men haha, glöm jag ska kolla på Mitt stora feta grekiska bröllop på tv med lina och käkad mackor och dricka oboy, mums! Sedan så blir det bädden och imorgon har jag skolavslutning, jippi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0