11 JUNI, SKOLAVSLUTNING

Hej, igår dagen började med att jag och lina steg upp halv 7, vi fixade oss käkade frukost osv. Vid 8 skjusade pappa oss till kyrkan och där så träffade vi lite folk och sedan började själva skolavslutningen. Vi i kören sjung olika låtar, och typ rektorn snackade i flera år, aja efter så gick vi ute och träffade klassen, knäppte kort, och sa glad sommar osv. Sedan så gick vi in till kyrkan igen för att vi skulle ha en till föreställning för åkurs 9, när den var klar så skjusade vi bror till skolan för han skulle göra nått där och då åkte jag, pappa och mamma hem, byte kläder eftersom det regnade och sedan for vi och åt pizza på bite line, mums!
 
Sedan gick vi på stan för att köpa student present och då träffade jag louise och dani. Stog och snackade med dom ett tag och sedan åkte dani hem och jag och louise åkte hem till mig och kollade på tv en stund, innan vi skulle åka till bergsåker med nåra brudar och käka pizza (förutom jag eftersom jag redan hade ätit). När dom ätit färdigt så gick vi till lina och lämnade hennes kamera och nåra stack hem. Vi som var kvar, (sarah, carro, ewelin och linnea, jag) stack till sarah och pratade, kollade på tv och massa annat. Sedan stack till konsum och köpte lite gott och sen tillbaka till sara för att käka upp godisen och läsa i frida-tidningar.  

Efter så åkte carro hem och då stack vi och hämtade frida och sedan vidare till ewelina för att kolla på film. Medans vi kollade på filmen så vågade sara/linnea/frida håret på mig. När vi var klar med mitt hår, stack frida hem och vi forsatte kolla på filmen, efter ett tag hämtade pappa mig och for hem och sova typ! Bilder från skolavslutningen och lite annat kommer också!

Det var allt om onsdagen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0