12 - 14 JUNI

Förlåt för en då uppdatering men jag har inte varit hemma nåting, men tänker skriva nu :)

I torsdags efter jag skrivit så åkte vi till nåra vänner, grattade amanda som tog studenten, fikade, pratade osv. Runt halv 8 åkte vi och handalade lite och sedan så åkte jag hem packade och sedan vidare till frida. Hos frida var ewelina och sarah, och dom satt och letade fram nå bra filmer. När vi var klar så gick vi till lekparken och satte upp tältet och sedan till ewelina för att göra strips. När vi var klar så gick vi till tältet, la oss, satte igång en film på fridas data och sedan låg vi där och kollade på filmen och åt strips, mys! Efter 50 minuter så dog datan och så låg vi bara i tältet och pratade, käkade godis och lite annat. Runt halv 3 så somnade vi och sedan vaknade jag vid 6 tiden av att det var kallt och då tog jag på mig lite mer kläder och somnade sedan om igen. Efter bara nån timma så vaknade jag av att det var varmt, och att det var trångt eftersom frida tog all plats, haha. Försökte sova, men det gick inge vidare så jag gick ut och satt mig utanför tältet och där satt jag och väntade till dom andra vaknade, haha mobbad :)

När som andra vaknade så låg vi i tälte ett bra tag och efter ett tag så plockade vi i hop och då gick sarah och frida hem och jag och ewelina gick till henne, byte om och sedan tog vi bussen hem till mig. När vi kom till mig så lagade vi mat, sedan så tvättade jag mitt hår och vågade det också. Vid 6 tiden så tog bussen till westhagen och där träffade vi madde och vi satt och kollade på fotboll 3-1 blev dett till långer. Vid halv 8 var matchen slut så jag och ewe gick till bussen, tog bussen till mig, hämtade saker och sedan tillbaka till ewelina igen. Hämtade grejer hos ewelina och sedan gick vi ner till frida och där satt vi upp tältet igen och sedan kom ronja och sarah och vi kollade på en film. När filmen var slut så stack ronja hem och vi andra gick till tältet och satte igång en till film på fridas data, men sedan så slocknade datan igen och då lååg vi och snackade lite och somnade alla.

Imorse vaknade vi vid 11, låg och drog oss och sedan så skulle ewelina hem. Så jag sarah och frida in till frida och spelade wii och guitar hero. Sedan så plockadade vi i hop tältet och gick jag och sarah och jag tog bussen hem och när jag kom hem så la jag mig framför tv och nu sitter jag här och väntar på mat och försöker logga in på bilddagboken, men det funkar in för, kommer knappt in på sidan, suck! Men iaf ska se fotboll sedan, och bara ta lugnt resten av kvällen tror ja :)

Tack för en rolig kväll tjejer, =)

Nä, nu ska jag lägga in bilder, ses puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0