12 JUNI

Idag klev jag på runt halv 9. Fixade mig, käkade frulle med bror och sedan tog jag bussen till bergsåker och där plockade frida upp mig och vi åkte till kyrkan för vi skulle kolla på mellanstadies skolavslutning, bl.a elin :) I kyrkan så försökte vi hitta nå plast men vi hittade ingeting så vi fick stå upp. Sedan så började skolavslutningen, och när den var klar så snackade vi lite med elin och sedan så gick jag skjus av frida hem. Och sedan dess har jag bara suttit här och käkat tårta. Om nåra timmar så ska jag på student, och sedan mot kvällen vet jag inte rikigt vad som händer, kanske hittar på nått med nåra brudar, eller nått annat. (?) :)

Men nu tänkte jag lägga in lite bilder från skolavslutningen och så, vi hörs sen puss

 elin


Kommentarer
Postat av: sandra - sjfashion.se modebloggen

Dela gärna med dig av dina bästa modetips på sjfashion.se - modebloggen :D

2008-06-12 @ 23:38:58
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0