16 DAGAR KVAR..

Hej, efter det senaste inlägget så hoppade jag in i duschen, sen satte jag upp håret i en bulle, drog på mig kläder och sedan gick jag till hemköp. På hemköp letade jag efter jordgubbar med hittade inge, så tog vindruvor och äpple i ställe. Köpte också en tidning och sedan gick jag hem. Satte mig på balkongen och käkade bara vindruvor och läste tidningen, mys! Sen kom resten av familjen hem och dom lagade mat och jag spelade xbox som vanligt och sedan käkade jag. Efter maten så spelade jag ännu mer xbox och kollade på tv och nu sitter jag här och käka äpplerna jag köpte förut :) Ska kolla på fotboll strax och sedan ska jag väll sova.

Men vi ses puss.




Kommentarer
Postat av: louise

sara börjar bli nyttig ;)

2008-06-22 @ 21:03:47
URL: http://lserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0