16 JUNI

Hej, igår bestämde jag lina ewelina och linnea att vi skulle åka till mig och kolla på film. Vi gjorde oss klar och sedan tog vi bussen till mig. Hos mig poppade vi popcorn och sedan slog vi igång en film, SAW 4. Läskigt men bra :) Efter vi sett klart den filmen så satte vi igång A Cinderella Story, men vi slog av filmen efter en stund och slog igång Step Up, jag älskar den filmen, skit bra och snygg kille dessutom! Efter så stack ewelina och linnea hem och jag och lina somnade.

Imorse vaknade vi vid halv 11, låg ocgh drog oss ett tag och sedan så klev vi upp och käkade frukost. Efter frukosten så spelade vi xbox, och lekte lite i ps. Efter så duschade jag och sedan fixade vi oss och sedan tog vi bussen till lina och nu sitter vi här. Lina sjunger sing star och jag skriver det hära ointresanta inlägg ;) Ska vara med frida sedan och ikväll kanske jag ska sova hos lina. Tänkte lägg in gårdagens outfit också.

Vi hörs sedan, puss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0