19 DAGAR KVAR..

Tänkte skriva lite medans det är reklam. Innan jag kom till lina så har jag bara spelat xbox, haha. Vid 8 så så packade jag och sedan så tog jag bussen till lina. När jag kom till lina så satt vi bara vid datan och nu kollar vi på film på 5an, eurotrip heter den. Imorgon ska jag till hudik med lina och fira midsommar och jag kommer hem på lördag, men kanske hinner skriva nåra rader imorgon innan vi åker, annars så vet ni vart jag är och ni kan nå mig på mobilen (om ni har mitt nummer så) =)
Men nu börjar filmen igen, vi hörs nått puss

Nu ska jag och lina borsta tänderna och så och sedan ska vi kolla klart på filmen och sedan sova! Skriver imorgon eller på lördag, men ni vet ju att jag är i hudik så :) God natt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0