19 JUNI

Hej, imorse så vaknade jag 20 i 11, klev upp och jag och bror käkade frukost. Sedan så började jag städa mitt rum, eftersom pappa tycket jag borde dammsuga så jag dammsög och dammade (stavning?) också. När jag var klar så kom lina förbi ett tag, gjorde inte så värst mycket för hon åkte hem ganska fort. När hon åkt hem så spelade jag xbox, haha nörd. Och nu sitter jag här. Vet inte rikigt vad jag ska göra resten av dagen, hade för mig att tjejerna hade fotbollsmatch nere på ip klockan 7, så kanske går dit och kikar lite. Imorgon kanske jag ska med lina till hudik och fira midsommar, men jag vet inte rikigt än. Vad ska ni göra på midsommar då? :)

Men vi hörs sedan iallafall, puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0