20 - 21 JUNI

Hej, nu är jag hemma igen. I fredags så började dagen med att jag och lina fixades oss, packade osv. Vid 12 tiden åkte vi till hudik. När vi kom fram så gjorde vi inte så mkt, pratades och så. Vid 5 tiden åkte jag och lina, hennes syter och nå till, båt över till en annan stuga, där körde vi 5kamp, grillade, spelades kort, hoppade studsmatt osv. Efter 10 nångång så åkte vi hem och jag och lina hade en egen lite stuga och där bäddade vi och sedan så spelade vi kort och sedan somnade vi vid 1.

Dagen därpå, asså idag. Så vaknade vi vid halv 11, gick upp till den andra stugan och fikade. Spelade kort sedan och vid 1 tiden kom dom från andra stuga och vi käkade, spelade kubb och spelade ännu mer kort och bara pratade och så :) Vid 7 tiden så grillade vi igen, käkades och sedan packades vi ihop och åkte hem och kom hem vid halv 11 ungefär. Och sedan dess har jag kollat lite på fotboll, holland - ryssland, 1-3 och nu sitter jag här och tror att jag ska gå och lägga mig strax. Bilder från dagarna kommer också. 

Men tack för en roligt midsommar, lina och hennes släkt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0