21 DAGAR KVAR..

Hej, efter det senaste inlägget så hämtade pappa mig ewelina lina och louise. Skjusade hem ewe och vi andra + bror stack till lina. Hon byte om och sedan gick vi för att ta ut pengar och sedan vidare till bussen. På stan träffade vi markus och vi gick runt och kollade lite och sedan så tjockade vi på donken också, haha. Vid kvart i 5 tog vi bussen hem till mig och hos mig så åt vi och sedan åkte vi till lina. När vi kom till lina så hade inte hon nån nyckel, dörren var låst och ingen var hemma. Lina ringde sina föräldrar och nån kompis till dom skulle komma med en nyckel och medans vi väntade så gick vi till nån lina känner. Vid 7 kom dom med nyckel och har precis kommit in, för vi har varit ute med hunden också :) Åker väll hem vi 9 och då ska jag väll inte göra nå mycket, jo sova ska jag göra! Lägger in en outfit från igår och idag eftersom jag sov hos louise.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0