22 DAGAR KVAR..

Tjabba, jag ska stax ut med frida och kanske lina, sitter och tjatar på att hon ska följa med så jag tror hon ska det ;) Vi ska ner på ip och bara dryga. Ikväll så tror jag att jag ska sova här. Blev inte så roligt och långt inlägg men vad gör de om nåra år :)

Hej, kom nyss in. Först så mötte vi frida här utanför lina och då gick vi till konsum, köpte lite godis och sedan gick vi vidare till IP. Där träffade bla ewelina, louise, elin mm. Typ kollade lite på fotboll osv. Runt 8 stack vi till skolan för frida skulle prata med peter men det blev inte så. Så vi satt där ute och pratade och så. Och sedan bestämde jag, lina, ewelina och louise att jag och lina skulle sova hos louise. Så vi stack hemåt och nu sitter vi här och lägger över filmer till den bärbara datan, och ska strax åka till louise och kolla på film och sova där, mys :)

Men louise kommer och hämtar oss alldeles strax så måste dra, skriver ikväll eller imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0