22 JUNI

Igår kväll somnade jag runt 12 tiden, vaknade vid 5 av att niklas ringde mig och ville snacka med jag orkade fan inte så jag somnade om och vaknade 12. Käkade fukost och sedan blev det datan. Ska strax hoppa in i duschen och sedan ska jag till hemköp och köpa lite fruk och en tidning och sedan hem och käka frukten, läsa tidningen och bara ta det lugnt. Ikväll vet jag inte om jag hittar på nått med nån eller om jag fortsätter bara ta det lugnt.

Men vi hörs sedan iaf, puss!


PS: det går inte att lägga in bilder för mig :(


Kommentarer
Postat av: louise

haha han ringde mig med och vi snackade ett bra tag :D

2008-06-22 @ 19:19:02
URL: http://lserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0