24 DAGAR KVAR..

Hej, kollade på fotboll förut, spännande match tycker jag, men tyvärr så blev det 2-1 till spanien. Efter matchen så har jag bara suttit här, datan är seg och jag kommer inte in på bilddagboken, och så har jag försökt fortsätta lägga in bilder sedan skolavslutningen men det gick inge vidare, så nu jag har jättetråkigt. Men i alla fall eftersom jag har tråkigt så tänkte jag att jag skriva lite saker jag ska göra innan sommarlovet är slut.

[ ] bada och sola
[ ] tälta mer gånger
[ ] marknad i liden med lina
[ ] gatufesten
[ ] åka till kroatien/bosninen
[ ] hänga med lina till hennes stuga
[ ] strula med en kille //ewelina
[ ] vara med kompisar, såklart.
[ ] selånger marknad
[ ] åka till stockholm (?)
[ ] börja 8an

Tror jag inte hinner göra så mycker mer, åker ju bort i 1 månad och 4 dagar så. Men jag tar dagarna som dom kommer helt enkelt, men här vet ni vad som kommer hända under min sommar :)



Nu tror jag att jag ska sova , god natt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0