27 - 29 JUNI

Fredags. Linas faster hämtade oss och vi for till liden. Först åkte vi till linas farmor och sedan vidare till hennes faster och dära fixade vi husvagnen vi skulle sova i, lyx husvagn! Kollade på csi och åt godis och ostbågar. Runt 2 tiden somnade vi.

Lördags. Vaknade runt halv 11, klev upp, drog på oss kläder, fixade håret och sedan gick vi till själva huset och fikade. Sedan tillbaka till husvagnen och spelade lite kort och sedan kom hennes faster och hämtade upp oss och vi åkte till själva marknaden. Kollade runt lite och vid 1 tiden så skulle vi sälja lotter. Det gick rikigt bra att sälja lotter, men när marknade började stänga så vare inge folk som köpte och då gick vi och kollade lite på ringar, och lina köpte ett söt ring :) Men sedan så fick vi skjus till hennes faster och då spelade vi kort och kollade på tv. Åkte tillbaka sedan igen för att sälja mer lotter men då var det dansband iställe. Sålde lotter till klockan 1 och då hjälpte vi till och plocka undan lite granna. Runt 2 åkte vi hem och då gick vi till husvagnen och la oss och kollade på csi till halv 4 och så somnade vi.

Idag. Vaknade vi kvart i 12 över att det var så vamt i husvagnen, öppnade fönster och sedan gick vi till huset och käkade frukost och sedan kollade på vi tv en stund. Sedan byte vi om och åkte vidare till linas farmor och här sitter vi nu. Har bara spelat kort och suttit vid datan. Bilder från helgen kommer också.

Vi ska ta halv 7 bussen hem sedan och när jag kommer hem så ska jag bara chilla =)  Och föresent, lina mamma hade fixat min datan, tagit bort viruset och så. Men jag vet inte om allt är rikigt klar och hon åker bort hela veckan, men jag ska ta hem den och kolla om det funkar, så kanske blir ett inlägg nångång imorgon om jag har nån data, så kika in!


Kommentarer
Postat av: Shibby

trevligt att du tittade tillbaka :D och hoppas du kommer tillbaka :D

2008-06-30 @ 02:59:12
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: lina sjödin

svar; jo tomas sa ju de när vi var där.. För de blir så mkt för katarina för hon måste hålla i allt, de är ingen annan som hjälper till..

2008-06-30 @ 18:39:01
URL: http://linasjodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0