27 JUNI

Hej, sitter hos lina nu. Det var ju ett tag sedan jag skrev, men jag tänker inte skriva allt jag har gjort, för det kommer jag inte ihåg.

Men iförrgår så kom ewelina och linnea till mig på kvällen, vi kollade på tv, käkade popcorn, skrattade osv. Vid 2 tiden somnade jag och linnea och ewelina hade tydligen legat och skrattat åt sig själv, haha! Igår vaknade vi av nån gräsklippar utanför runt 10 tiden, låg och drog oss i 1 timma och sedan gick vi upp och bakade kladdkaka. Efter så drygade vi i mitt rum och sedan fixade vi oss och tog 4 bussen till stan och dom gick åt sitt håll och jag och bror träffade lina och mamma på stan. Gick runt och kollade lite på vad jag ska ha med mig till kroatien, det blev bara short och underkläder igår, men jag ska köpa resten nästa vecka, 11 dagar kvar så jag hinner ju ;) Åkte sedan till lina och efter nån timma gick jag ut och träffade ewelina och linnea och vi gick till sarahs nya lägenhet och kollade, fin var det där :) Sedan gick jag tillbaka till lina en stund och sedan tog jag bussen hem. När jag kom hem så kollade jag på fotboll, ryssland - spanien  0-3 va?, spelade lite kort och xbox med bror och sedan somnade jag!

Imorse vaknade jag vid 11, kelv upp och spelade lite xbox och käkade frukost. Sedan dammsög jag eftersom vi ska få gäster i från söderhamn, men jag är ju inte hemma :( Aja, hoppade in i duschen sedan, klädde på mig, plattade håret, käkade mat och sedan tog jag bussen till lina och nu sitter vi här och har suttit här ett tag, från 5.

Nångång mellan 8-9 kommer linas faster och hämtar oss här och sedan åker vi till liden. Och imorgon ska jag och lina jobba på en markand där, skojigt :) Blir borta till söndag och tilldess har jag lämnad min data till linas mamma så hon kan kolla om hon kan ta bort viruset.

Men jag hoppas att min data fixar sig så jag kan börja skriva mer, men nu ska jag i alla fall dra, hörs!


Kommentarer
Postat av: Shibby

Sitter och klickar runt lite på mer-trafik och kom till din sida så ville bara säga hoppas du får en trevlig lördag :)



du är även välkommen att titta in i min blogg ;)



/Shibby

2008-06-28 @ 09:38:06
URL: http://metrobloggen.se/shibby

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0