3 JUNI

Hej, idag vaknade jag 10 i 7, fixade mig, käkade frukost och sedan skjusade pappa mig och bror till skolan. På skolan hände det inge mycket, halva dagen hade vi kör för att vi ska träna till skolavslutningen och vi fick även sluta 2. Efter skolan gick jag hem till lina, tog mina kläder osv och sedan åkte jag in till stan själv. Gick runt lite och kollade och sedan gick jag för att möta melissa på navet. Och då satt jag på navet och väntade på henne i typ 40 minuter och sedan ringer hon och då får jag reda på att hon hade suttit och väntat på mig på andra sidan av navet och vi hade inte sett varandra så hon hade åkt hem, haha. Men då bestämde vi att vi ska träffa i morgon på stan iställe :) Men jag tog i alla fall 5 bussen hem och när jag kom hem så kollade jag lite på tv och sedan satt jag mig här. Ikväll ska jag bara dryga här och sedan klockan 9 är det desperate housewife. Tror jag lägger in en outfit starx, få se.

Men vi hörs, puss




Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, hur fan kunde nni missa varann ?! och sedan åkte hon hem :O och du ringde inte fast du suttit där i 40min. hahaha, tragiskt, men ändå lite kuuul :D

2008-06-03 @ 20:55:28
URL: http://ronjastrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0