4 - 5 JUNI

4 juni
Igår så började skoldagen med först so och sedan matte. Efter matten så hade vi kör i en och en halv timma och sedan var det bild och matlagningen och där fick vi städa och lite fika. Efter skolan så åkte jag in på stan med carro, kikade lite och sedan trräffade vi ewelina och linnea på donken, och vi tjockade i oss lite onyttiga saker. Sedan så träffade vi frida, men då gick jag och carro till ego för hon skulle sola och dom andra gick åt ett annat håll. Carro solade i ungefär 17minuter och sedan gick vi till bussen. Carro åkte till sarah och jag åkte hem en snabbis och sen åkte jag, pappa och mamma till skolan för det var vårshown där. Träffade lite folk och satt mig med dom och vi kollade på vårshowen och den var väll rätt okej :) När det var slut så åkte jag hem för att duscha, kolla på lost och sedan sova.

5 juni
Idag så var det vårshowen igen på morgon fast för högstadiet och då fick jag kolla på den igen. Men efter så byte vi om och sedan hade min klass vollyboll mot asylerna och vi förlorade med 13-11, buhu :( Efter så var det massa vattenkrig och så, det var ju roligt, men man blev ju blöt också, haha :) Vi slutade vid kvart i 2 och då åkte jag lousie och dani in till stan och sedan nacksta. Där träffade jag melissa på ica och byte tillbaka kläder och louise och dani försvann nånstans. Sedan stack melissa och då skulle jag hitta L&D men dom bara försvann, men efter ett tag hittade jag dom. Vi stack till bussen och där fick vi vänta i drygt 30 minuter på bussen innan den kom. Stack till stan och käkade glass och sedan åkte vi hem och louise följade med mig.

Kom hem, käkade mat, fixade oss och sedan skulle i cykla till ip men jag hittade inte min cykelnyckel så jag fick gå/skjusa louise på cykeln. När vi kom till ip träffade vi ewelina, linnea och anna. Kollade på fotboll och efter ett tag kom lina också. Vid halv 9 var det slut och då gick vi upp till frasses och satt där ute och snackade med nå stycken. Sedan gick jag och louise hem och nu sitter vi här. Kanske ska sova hos lina, men jag vet inte hur jag kommer dit, så vi få se.
Imorgon blir det stan med louise kanske, men skirver imorgon ist :)

Nu måste jag vara social med louise, vi hörs puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0