6 JUNI

Igår så åkte jag aldrig till lina och sov där, för det var sent och jag visste inte när pappa och dom skulle komma och hämta mig heller så jag sov hemma ist.

Imorse vaknade jag halv 11, klev upp, kollade lite på tv och käkade sen frukost. Efter så fixade jag mig, short och linne blev det! Sen kom louise och vi åkte in på stan och hon köpte en bikini och sedan åkte vi tillbaka till mig, byte om, packade och tog cyklarna och cyklade till huli, jobbigt ju. När vi kom dit så var ronja, frida, melinda och adde på en flotte i vattnen så jag och louise simande dit. Efter en stund gick vi upp och fikade, solade osv. Badade engång till och när vi badat klart så byte vi om och sedan cyklade vi hem och kom väll hem för ett tag sedan. Och ska käka middag nu, mums! Sedan följer jag med louise till stallet, sen till hennes syster i skönsmon och sedan sover jag hos louise. Kanske skriver lite hos louise, annars imorgon :)

vi hörs, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0