7 JUNI

Hej, igår kväll så följde  jag först med louise till stallet. När hon var klar så åkte vi till hennes syrra /madde i skönsmon och kikade lite eftersom hon nyss flyttat in i en egen lägenhet :) Louise och Madde sjöng sing star och sedan skulle jag och louise spela guitar hero, men då åkte vi till hemmakväll och hyrde 2 skräckfilmer och köpte ostbågar, chillinötter och dricka. Sedan skjusade madde hem oss och vi satt igång filmen, halloween hette den. Efter en stunds så kom dennis, rickard och morgon och vi fortsatte kolla på filmen. Vid halv 1 var filmen slut och dom stack och jag och louise gick och la oss.

Imorse vaknade vid 10, låg och drog oss och sedan klev vi upp, käkade frukost och sedan kollade vi på den andra skräckfilmen, unrest hette den. När filmen var slut så bestämde vi och lina och min bror att vi skulle åka och bada i huli. Så dennis skjusade upp lina till louise och sedan byte vi om och gick till huli. Där träffade vi bror och vi badade en stund och sedan gick vi upp och fikade lite och sen gick/cyklade vi hem till lina. Och vi har varit på konsum, lagat mat och nu har vi precis ätit klart, jag var svin hungrig och nu sitter jag här med en tjock, mätt magen, puuh. Vet inte vad som händer ikväll, ska iaf hem en stund och sedan kanske jag sova hos lina, eller hon hos mig.  Men skriver mer sedan!

Vi hörs, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0