9 JUNI



Hej, åket till skolan och hade skoljoggen, 9km, fast jag gick hela vägen :) Aja, efter så skulle vi kolla på 9ornas och lärarnas brännboll men jag carro sarah och frida stack till sarah och åt. Precis när vi skulle äta så ringer linnea och säger att vi börjar så vi fick jätte bråttomt och slängde i oss maten och sedan gick vi gå/springa till skolan. När vi var på skolan skulle vi bara pricka av oss och sedan tog jag bussen hem, lämnade min väska och sedan åkte jag in på stan och träffade lina. Vi gick och kollade lite och bara drygade till klockan blev halv 5 - 5 och så stack vi och klippa oss på olika ställen, och båda blev nöjda. När jag var klar så stack jag till lina och så tog vi bussen hem. Och sedan dess har jag bara suttit här. Ska strax gå och prova mina skolavslutningskläder och kolla om allt är bra :) Sedan så händer det inte så mkt mer, bara ta det lungt och sova!

Vi hörs, puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0