LÖRDAGEN 31 MAJ

Hej, igår efter vi hade fixat oss hos mig, så gick vi till bergsåker till lina. När vi kom till lina så hämtade vi pengar hos henne och sedan gick vi till konsum. Där köpte vi vindruvor och träffade även carro, linnea och sarah. Vi satt där utanför ett tag, och sedan så frågade dom om vi ville följa med till elin som fyllde år. Och visst ville vi det. Vi började vandra dit och när vi kom dit så var/kom det massa folk, skoj. Och sen kom även ewelina som kommit hem från turkiet, brunis. Men iaf efter ett tag blev att bara skit, förlåt elin. Så vi gick till lina och nåra andra gick åt ett annat håll. Lina byte om och sedan stack vi till frida, och då stack vi till lekparken med kub och lite gott. Där körde jag och lina mot carro och frida, och vi vann :) Efter halv 12 så gick jag och lina hem och då bortsade vi tänder och sedan somnade vi.

Imorse vaknade vi 20 över 10. Klev upp, och har precis ätit frukost. Ska börjada fixa mig, och sedan ska jag och lina in på stan.

Men nu måste jag fixa mig, vi hörs sen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0