20 DAGAR KVAR..

Tjena, hopppade in i duschen efter jag skrivit den senaste inlägget, efter jag duschat så fixade jag mig och sedan tog jag bussen till elin. Hos elin var frida och vi satt bara ute på hennes studsmatta och snackade. Sedan så skulle frida på stan med ewelina så jag och elin bestämde att vi också skulle åka in på stan. På stan gick vi bara runt och gjorde ingeting, sedan så ringde alexander och undrade om han kunde komma in så han åkte in och vi gick till donken och träffade ewelina och frida, köpte glass också haha. Sedan tog jag elin och alex bussen hem och när jag kom hem så spelade jag xbox, hihi och sedan så käkade jag pannkakor, mums. Efter så spelade jag bara spelat mer xbox och kollar på fotboll. Sverige - Ryssland, 0-2 sämst! Aja, resten av kvällen så sitter jag här eller sova :)

Vi hörs, puss


Kommentarer
Postat av: louise

vilken alexander? :O ny kille eller? ;)

2008-06-18 @ 23:08:29
URL: http://lserrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0