15-16 MARS HÄRNÖSAND

Ifredags så åkte jag på frittspel med sofie, frida, emma och sofie. När jag kom hem så kollade jag på tv och sedan sova jag!

Som sagt så kom sofie och hämtade mig vid 8-tiden, vi for till härnösand och började spela och så. Första matchen vann jag, sedan så mötte jag sofie. Det var jämt, men jag vann. Tredje matcher vann jag på WO och sedan skulle vi spela dubbel, blev en 3 setare men dom andra vann, dom hade jävlig tur må jag säga! Sedan så lämnade Jennifer en WO match mot mig, så efter den så spelade jag kvartsfinal. Vann den matchen som tur var. Efter den matchen åkte vi hem och när jag kom hem duschade jag och sedan kom emelie och hennes mamma och vi åt tacos och kollade på melodifestivalen. Men aja, efter melodifestivalen åkte dom hem och jag gick och la mig!

Igår så vakande efter 7 nångång, kläde på mig och sedan for jag och pappa och hämtade sofie och sedan var det bara att åka till härnösand igen. Skulle ju spela semi finalen, men jag förlorade den men jag är nöjd ändå, eftersom jag kom 3a :) Efter den matchen så kollade vi på andra matcher och sedan skulle vi åka hem med pappa tidigare, eftersom han inte hade sovit nått. Men vi ville stanna, så fick vi åka hem med fridis. Då duschade vi och kikade på nåra tjejer som spelade fotboll och badminton såklart. Vid 3-tiden åkte vi hem och när jag kom hem så åt jag tacos igen och sedan så somnade jag i soffan och sov 1 ½ timme. Kollade på andra avenyn på kvällen och sedan sova jag!

Och idag har det bara varit skola och sedan har jag inte gjort nå mkt mer!

Men nu måste jag undersöka bilddagboken mer, den är sämst nu! vi hörs puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0