19 MARS

hellu! hur är det med er? med mig är det bra, men hyfsat trött. Idag så var skolan som vanligt, på matlagningen fick vi städa, uscha, men sedan fick vi iaf rulltårta med grädda. Efter matlaningen så tog jag bussen hem, satt mig vid datan, åt mat, kollade på tv och sedan så somnade, sov i mer än 1 timma, skönt! När jag vaknade så åkte jag, dario och pappa till ica kvantum och handlade mat tills imorgon. Vi har friluftdag imorgon och jag, hanna och julia ska åka längd i södra, haha tråk men vi kommer ändå ha roligt. Men aja, jag kom nyss hem från ica och nu ska jag väll sitta här och drömma vidare och sedan 9 ska jag kolla på lost.

Oja, lina har gjort en ny designe till mig, rikigt fin tycker jag. Vad tycker du?

image131
Denna outfit ser helt rätt ut. Grått, svart, skinn, skärp, stuprör... Fast nu sommar föredrar jag mer färg gladare färger, :) Vad tycker du om denna outfit?

Vi hörs puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lina

snyggt :)

2008-03-20 @ 13:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0