21-22 MARS

I fredags kom det nåra vänner till oss från söderhamn. Vid 13tiden trorja, åkte dom till ikea med mamma, pappa och dario och själv stannade jag hemma. Jag satt bara här hemma vid datan och tv, och var hur hungrig som helst och dom kom inte hem förens halv 6 ungefär och då fick jag min mat, mums! Men resten av kvällen så snackade vi, spelade "med andra ord" och bara tog det lungt. Vid 12 gick jag och la mig.

Imorse vakande jag vid 9-halv10 kanske, men jag kunde inte sova hur länge som helst eftersom dom var här. Men jag steg upp, fikade och gjort så mkt mer. Men dom åkte hem för 1 timme sedan ungefär och resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra, alla är väll i fjällen typ. Så jag för väll bara sitta hemma, kanske kolla på nån film, och pappa ska fylla på min mobil så kan jag smsa med nåra också! Smsa om du har mitt nr :) 

- Tänkte lägga in en bild på nån av Olsentvillingarna med en vippig kjol, men det gick tyvärr inte. Men jag tycker att det är snygg med vippigkjol men skulle själv inte passa i det.

Men vi hörs sedan, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0