22 MARS

Ojävlar vilken tråkig dag! Efter jag hade skrivit sist så satt jag kvar vid datan lite, slänge iväg nåra sms till folk och sedan så poppade jag popcorn och kollade på tv med mamma. Det fanns typ inget bra på tvn så efter jag hade ätit upp popcornen så satt jag mig vid datan igen och sätt där till vi skulle äta. Och efter middagen så kollade jag på nån film på tvn, "en värsting till syster 2" tror jag den hete. Kollade nyss klart på den och nu är jag själv hemma och ska väll sitta här och dryga till jag ska gå och lägga mig antar jag. Juste, snackade med ewelina om att vi och nåra till kankse ska se Mange Schmit på gatufesten, nice förfan! Aja, men någon som vill göra nått imorgon? :)

Kroatien/Bosnien 8juli - 12 agusti, längtar!

image138

Men vi hörs, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0