24 MARS

nu sitter jag hos lina igen, ska berätta om min dag sedan sist jag skrev. Som sagt så gick jag och lina en prommenad, rätt så skönt eftersom det var fint väder. Vid halv 6 åkte jag hem, och när jag kom hem så åt jag och sedan så typ packade jag och sedan for jag till lina vid halv 8 igen. Vi har bara kollat på tv, gjort den desgin till linnea, kolla in http://liinneafarnlof.blogg.se/ :) och nu sitter lina och kolla på CSI och jag sitter här och skriver detta inlägg. Nått jag inte har nämt är att jag ska sova hos lina inatt och imorgon ska jag på stan med folk och säga hejdå till linnea som ska till thailand, den sötajäveln ;o

Men nu måste jag vara social med lina, vi hörs puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0