25 MARS

Igår ikväll så kollade jag och lina på alvin&gänget, bra och rolig film :) Sedan så sova vi. Imorse så vaknade jag hos lina, jag gick och duschade medans hon sov och när jag var klar så vaknade hon, och då satt vi oss vid datan, fikade och sedan så jag fixade mig eftersom jag skulle in på stan så vid tjugo i 12 tog jag bussen in till stan, men på vägen klev även ewe, frida, emma och ronja på. När vi kom in till stan så kollade vi runt lite och sedan kom louise, sarah, carro och ida :) Men vi kikade runt lite, vissa av oss käkade på donken, och andra på subway och så. Men efter 4tiden tog jag, sarah och frida bussen hem och när jag kom hem så kollade jag på tv med bror och sedan åt jag. Efter jag hade ätit så hamnade jag här som vanligt. Ikväll har jag inge aning om vad jag ska göra, bara ta det lungt trorja.

Vi hörs, puss&kram

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0