26 MARS

Idag så vaknade jag efter 10 nångång, satt mig vid datan och snacka med nå sötisar på msn och så. Vid 11 så åt och frukost och efter den så hamnade jag här med mitt tjocka asel. Idag har jag ingen anning om vad jag ska göra, tråkigt liv! Elr nu ska jag ändra på det jag skrev nyss, för jag bestämde nyss att  jag ska vara med sofie idag, och vi ska till sporthallen och dryga sönder!

Men nu ska jag fixar och trixa, vi hörs puss!
-
Vid kvart över 1 så fick jag och sofie skjus av pappa till sporthallen, och var där och drygade och så bara. Vid 4 gick vi in till stan för sofie hade glömt pengar och vi skulle kolla om det vara nån levade människa vi kunde låna pengar av. Men det gick väldigt seg att hitta nån och vi gick ner mot navet och där träffade vi nå personen, men dom hade inte pengar och sedan så ser vi ewelina och louise. Ewelina var så gulig att vi fick låna hennes busskort, thanks! Tog bussen hem och när jag kom hem, snackade jag med fridis i telefon, satt mig här vid datan och sedan åt jag. Nu sitter jag här igen och ska väll sitta här och dryga till 9 för då äre lost!

Vi hörs, pussar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0